Sopimusehdot

  1. Yleiset ehdot
    Näitä sopimusehtoja noudatetaan marinaslab.fi (Marina’s Lab) verkkokaupan
    ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.
    Tilauksissa noudatetaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka
    ovat luettavissa marinaslab.fi-verkkosivuilta. Pidätämme oikeuden hintojen
    ja ehtojen muutoksiin.
    Kaikki hintamme sisältävät Suomen lakien mukaisen arvonlisäveron, mikäli
    toimitus tapahtuu EU:n tullialueen sisäpuolelle. Asiakas sitoutuu tilatessaan
    näihin sopimusehtoihin.
    Ongelmatilanteissa ole ystävällinen ja ota yhteyttä: Marina Laine,
    marina@marinaslab.fi
  2. Maksutavat ja hinnasto
    Verkkokaupassa voit maksaa Visma Pay-verkkomaksupalvelun kautta
    seuraavilla maksutavoilla:
     Verkkopankkimaksu
     Korttimaksu
     Mobile Pay
     Google Pay
     Apple Pay
    Maksun saajana toimii Visma Pay. Myyjän, eli tmi Marina’s Lab:n, vastuulla
    ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
    Henkilötietoja käsitellään EU GDPR-asetuksen mukaisesti. marinaslab.fi
    käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön
    tunnistamiseen ja markkinointitarkoituksiin.
    2.1 Hinnasto ja hintavirheet
    Marinaslab.fi-verkkokaupassa näkyvät hinnat pitävät sisällään Suomen
    lakien mukaisen arvonlisäveron. Hinnat ovat tuotteiden myyntihintoja ja
    eivät pidä sisällään tilauksen toimituskuluja vaan mahdolliset toimituskulut
    ilmoitetaan erikseen ostoskorissa tai kassalla.
    Tmi Marina’s Lab pidättää oikeuden peruuttaa tilaus selvän hintavirheen
    johdosta.
    Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan esimerkiksi tilanteita, jossa tuotteella ei
    ole hintaa lainkaan tai jos tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta
    myyntihinnasta.

    2.2. Kuponkikoodit ja alennukset

Kuponkikoodia tai muita alennuksia ei voi käyttää, mikäli olet ostamassa
lahjakorttia.

  1. Tilaus- ja toimitusehdot
    Pyrimme aina lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Tilaukset
    lähtevät meiltä postitse arkipäivisin yleensä tilausta seuraavana päivänä.
    Posti toimittaa paketit perille yleensä viimeistään kolmessa arkipäivässä.
    Toimitus voi viivästyä sesongin tai ruuhkan johdosta. Tmi Marina’s Lab ei
    vastaa toimituksen viivästymisestä, joka ei johdu tmi Marina’s Lab:n
    toiminnasta.
    3.1 Tilauksen peruuttaminen
    Tmi Marina’s Lab:lla on tarvittaessa oikeus peruuttaa tilaus.
    3.2 Tuotteen toimittaminen
    Tmi Marina’s Lab lähettää kaikki verkkokaupasta tilatut tuotteet Postin
    välityksellä.
    Jos tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa, tmi Marina’s Lab on
    maksuvastuullinen, kunhan ilmoitat siitä 14 päivän kuluessa
    asiakaspalveluumme.
    Jos asiakkaan palauttama tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa,
    asiakas on maksuvastuullinen.
    Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista
    asiakkaalle.

    3.3 Toimitustavat ja -kulut
    Marinaslab.fi-verkkokaupassa toimituskulu näkyy Kassalla- sivulla.

    3.4. Tilausrajoitukset
    Tmi Marina’s Lab toimittaa tuotteita kaikkiin EU-maihin.
  2. Verkkokaupan tilausten vaihto- ja palautusoikeus
    Kosmetiikkatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta hygieniasyistä. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa muun kuin kosmetiikkatuotteen, ole hyvä ja
    ole meihin yhteydessä. Tässä tapauksessa sinulla on 14 päivää tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Palautusoikeus alkaa siitä ajankohdasta, kun
    sinä tai osoittamasi kolmas osapuoli vastaanottaa tilauksen sisältämät tuotteet.
    Palautettujen tuotteiden pitää olla käyttämättömiä. Mahdollisten sinettien
    täytyy olla kiinnitettyinä ja tuotteiden pitää olla myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin tai vaihtaa
    toiseen tuotteeseen. Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme
    myönnä yksipuolista palautusoikeutta. Asiakas vastaa itse palautuksista aiheutuvista kustannuksista. Tuotteet voi palauttaa ilmaiseksi myymäläämme tai palautuksen voi tehdä normaaliin tapaan jättämällä palautuksen Postiin. Pidätämme tällöin normaalin vakiotoimitusmuodon (Postin Asiakaspalautus-paketti) kustannuksen palautettavasta summasta. Pyydämme sinua säilyttämään kaikki palautukseen liittyvät dokumentit, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta ja käsittelystä tmi Marina’s Lab:sta. Maksamme palautettavan summan käyttämäsi maksupalvelun kautta.

    4.1 Noutamaton postilähetys
    Postilähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen
    palauttaminen. Jos et ole tehnyt peruutusilmoitusta
    verkkokauppatilauksestasi ennen tilauksen toimittamista Postiin ja jätät lähetyksen noutamatta toimipaikasta Postin ilmoittamaan noutoaikaan
    mennessä, perimme sinulta erillisen 20 € käsittelymaksun noutamatta
    jätetyn postilähetyksen yrityksellemme aiheuttamista kuluista. Noutamaton
    postilähetys johtaa kaupan purkautumiseen, jolloin palautamme tilauksesta
    maksamasi rahat 20 € käsittelymaksulla vähennettynä.

  1. Asiakassuhde
    Tilatessasi marinaslab.fi-verkkokaupasta, asiakas on velvollinen
    luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät
    asiakkaalta vähintään etunimen, sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron
    ja sähköpostiosoitteen.
    Asiakkaiden tiedot tallennetaan tmi Marina’s Lab:n asiakasrekisteriin, mikäli
    asiakas näin haluaa ja niitä käsitellään rekisteriselosteen mukaisesti.
    Asiakas voi myös tilata verkkokaupasta vieraana, eli rekisteröitymättä tai
    ilman sisäänkirjautumista.
    Tmi Marina’s Lab:lla on oikeus käsitellä ja luovuttaa asiakasrekisterissä olevia
    tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia, kuten suoramarkkinointia, varten
    henkilötietolain (523/99) mukaisesti.
    Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin
    ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä:
    marina@marinaslab.fi.

5.1 Asiakasviestintä
Viestintä asiakkaiden kanssa tapahtuu pääsääntöisesti sähköpostitse,
tekstiviesteillä tai puhelimitse.

  1. Evästeet
    Sivustomme käyttää evästeitä (cookie). Evästeiden tarkoituksena on
    helpottaa, parantaa ja nopeuttaa asiakkaan käyttökokemusta. Evästeitä
    voidaan käyttää myös henkilökohtaisempien tuotesuositusten ja viestinnän
    tarjoamiseksi asiakkaalle. Voit kieltäytyä evästeistä, mutta sivuston toiminta
    on tällöin rajoitettua.
  2. Ongelmatilanteet ja reklamaatiot
    Koitamme ensisijaisesti ratkaista kaikki ongelmatilanteet asiakkaan kanssa
    yhteisesti asiakaspalvelussamme.
    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi
    osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian
    kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi halutessaan viedä
    kauppaa koskevan erimielisyytensä myös riidanratkaisuelimen
    käsiteltäväksi ODR-foorumin kautta.
    Noudatamme toiminnassamme kuluttajaviranomaisten tai muiden
    riidanratkaisuelimien suosituksia/päätöksiä.

Bubble Clubin kanta-asiakasohjelman yleiset ehdot (voimassa 22.4.2024 alkaen)


1.       Bubble Club kanta-asiakasohjelmaan liittyminen edellyttää, että uusi jäsen hyväksyy nämä
kanta-asiakasohjelman ehdot sekä marinaslab.fi verkkokaupan yleiset käyttö- ja
sopimusehdot ja pitää niitä sitovina. Ehdot ovat myös näkyvillä Marina’s Lab
verkkosivustolla.
2.      Uusi jäsen on velvollinen antamaan yhteystietonsa Bubble Clubiin liittymisen yhteydessä
sekä päivittämään yhteystietonsa tarvittaessa. Paikkansa pitävät yhteystiedot ovat tärkeät
jäsenille lähetettävien viestien toimittamiseksi. Kanta-asiakasohjelman yksi tärkeä osa on
jäsenetuja koskeva viestintä. Bubble Club kanta-asiakasohjelmassa voi olla ylimääräisiä etuja
paljon tuotteita ostaneille jäsenille. 
3.       Jäsenten henkilötietoja ei luovuta kolmansille osapuolille. Bubble Clubin viestintä tapahtuu
ainoastaan sähköpostitse. Lisäksi Marina’s Lab voi lähettää ilmoituksia jäsenille myös
esimerkiksi tekstiviesteillä.
4.       Jäsen voi hyödyntää Bubble Clubin etuja tunnistautumalla sähköpostiosoitteellaan
tehdessään ostoksia Marina’s Lab verkkokaupassa. Jälleenmyyjät, joiden valikoimiin kuuluu
myös Marina’s Lab-tuotteet, eivät tarjoa samoja jäsenetuja.
5.       Bubble Club ja siihen liittyvä jäsenpalvelu tarjotaan suomen kielellä. Erikseen sovittaessa
voidaan lähettää Bubble Club kanta-asiakasohjelmaa koskevia viestejä muillakin kielillä kuin
suomeksi (englanniksi ja venäjäksi).
6.       Marina’s Labilla on oikeus lakkauttaa Bubble Clubin jäsenyys, jos jäsen rikkoo sen ehtoja.
Jäsenyydestä ei voi erota, vaan se päättyy automaattisesti vuoden päästä vuositilauspaketin
ostohetkestä. Jäsenyyden voi uudistaa ostamalla uuden vuositilauspaketin.
7.       Marina’s Lab varaa oikeuden lakkauttaa Bubble Club kanta-asiakasohjelman sekä muuttaa
ehtoja informoiden jäsentä riittävän ajoissa. Päivitetyt Bubble Clubin ehdot on nähtävissä
Marina’s Lab verkkosivustolla.
8.       Bubble Club kanta-asiakasohjelman ylläpitäjä ja markkinoija on tmi Marina’s Lab,
Nahkiaisentie 11, 28300 Pori, info@marinaslab.fi.

Shopping Cart
Scroll to Top